Nytt i garderoben

2013-03-14 @ 19:32:00
 
Gina Tricot 75 :- (REA)
 
Köpte denna tröjan i tisdags, den är asnajs!
Jag har typ ingen bra vägg att stå mot OCH så brukar jag aldrig hinna att ta kort när det är dagsljus OOCCCHHH där det är en vit vägg är det inte dagsljus. Får damp. Längtar verkligen tills det är varmare nu så att man kan ta kort ute. HATA SNÖ!!! Okej de är fint att ta kort när de är sol ute o snö men jag orkar inte frysa (dumhuve).
Sen har jag inget kamerastativ, ska köpa det snart hehe.....
 
Jag var och kollade mina ögon idag, jag behövde inga glasögon. Men jag har en liten skelning (som inte syns) som jag har haft förr och ska kolla det igen. Och jag har ingen aning hur jag ska göra, jag får ju ont i huvudet av att sitta vid datan och kan inte koncentrera mig på tavlan om jag sitter långt bak i skolan ..... någon som har tips lol
Shopping Permalink


M A T I L D A ♥

Va fin! :)

2013-03-15 @ 16:15:10
URL: http://matildaddahlberg.blogg.se
△ ida.

snygg! :D

2013-03-17 @ 23:45:00
URL: http://prinsesc.blogg.se



Stamkund?
Ditt fina namn:

E-post (kommer inte med i inlägget):

Din fina blogg:

Skriv det du vill här :

Trackback
RSS 2.0