Svaren på Frågestunden

2012-11-02 @ 12:22:00
 
Det blev inte mycket frågor (lilla jag orkade inte göra reklam osv om de) så jag svarar på de lilla antalet frågor nu.
 
Austin Mahone Sweden - Fanblogg: Gillar du Austin Mahone?
Ska jag va helt ärlig så har jag ingen aning vem det är, hehe.
 
emma svensson: har du bloggat länge? :)
Nja, har bloggat sen den 5 februari, och så har de vat lite pauser osv.
 
 ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ Ying ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ : Vad är din favoritfärg och varför? :) Vart shoppar du mest?
Min favoritfärg är blå, och varför vet jag inte, den är bara fin hihi.
Jag shoppar mest på H&M just nu (jag vet inte varför jag shoppar där .. vill inte de haha, men de är billigt då det blir mest där) men jag vill köpa kläder från tex Boardstore och Hollywood.
 
Moa: Varför började du blogga? Vad tycker du om Justin Bieber? ;)
Jag läste en del bloggar och jag tyckte det verkade kul att blogga så jag började. :D
Jag gillar inte han, bara en låt som är feat Justin Bäver och det är Eenie Meenie, man han förstör låten. Han verkar vara snäll .. men han sjunger uselt.
Livet Permalink





Stamkund?
Ditt fina namn:

E-post (kommer inte med i inlägget):

Din fina blogg:

Skriv det du vill här :

Trackback
RSS 2.0