Mitt fina armband

2012-05-15 @ 19:46:43

Jag bara äälskar färgerna! :)

Hej! Idag hade vi lite stationer i skolan och nationella prov. Eller muntliga, och jag fick göra ett jag hade missat.

Jag fick gå tidigare från skolan för att kolla knäna, när han hade kollat och så så sa han att jag troligtvis hade slatter. :/
Så i 3 veckor ska jag vila (ingen fotboll :(((((((( ), jag dör lite att jag inte ska få spela fotboll på så länge .. och jag ska behandlas (gjorde det idag) och 2 gånger till. Asså med behandlas menas att han där har typ en vibrerande grej och tar det runt knät i 2-3 minuter .. det sticks och gör ont ibland men det är inte så mycket. :)

Oj detta blev långt .. haha känner mig lite ego nu men men, ha de jättebra! :)
Foto - Random Permalink





Stamkund?
Ditt fina namn:

E-post (kommer inte med i inlägget):

Din fina blogg:

Skriv det du vill här :

Trackback
RSS 2.0