Mina armband

2012-06-10 @ 20:49:51
Hej! De här armbanden gjorde jag idag, tycker det är fint med många armband till sommaren. :) ( de ser väldigt luddiga ut på bilden haha )
Vart på släktkalas precis och ätit mig tjock. Hihi.
Imorgon ska jag vara reserv när vi ska ha friidrottstävling mot andra skolor, man fick vara med frivilligt, men jag får inte vara med med knäna. :(
På tisdag är det chilldag i skolan, städa o sånt, och på onsdag ska vi simma typ 1 och en halv km. Jag ska göra Ankarklassikern, men vet inte om jag kommer kunna det med knäna .. aja vi får se. Kram :)
Foto - Random Permalink


Celine - www.celinejaarnek.se

SV: Tack! :)

2012-06-10 @ 23:03:42
URL: http://celinejaarnek.se



Stamkund?
Ditt fina namn:

E-post (kommer inte med i inlägget):

Din fina blogg:

Skriv det du vill här :

Trackback
RSS 2.0