Musik just nu

2013-03-30 @ 16:14:05
 
 
Detta är vad jag lyssnar på just nu. Jag är en liten badass och gör nya konton för att få Spotify Premium i 30 dagar fritt hehe, så då har jag inte så mycket låtar. ;)
 
Idag går jag emot påsktraditionen och åt indiskt istället. Morfar o Eva (hans fru) bjöd mig, lillsyrran o pappa på indisk mat! Vår moster Åsa är nere på Gotland och var med och åt. Väldigt kul att få träffa henne och såklart morfar och Eva. :) DEN INDISKA MATEN VAR ASSTARK!!! Jag tog de mildaste men nae de var de inte haha.... Jag satt där o åt, drack, åt bröd, åt, drack, åt bröd osv haha .. lol jag är en liten svagis med stark mat. >:) Men det var endå gott!
Glad påsk!
Livet Permalink


ida munther

lyssnar själv på typ allt där mellan 1- 8
:)

2013-04-01 @ 14:35:22
URL: http://iidaidas.blogg.se



Stamkund?
Ditt fina namn:

E-post (kommer inte med i inlägget):

Din fina blogg:

Skriv det du vill här :

Trackback
RSS 2.0