Valborg

2013-04-30 @ 22:44:01
Nikon D5100 + 18-55mm VR
 
Nu ikväll åkte jag och familjen till stan/vid havet och skulle titta på en brasa, men det blåste för mycket så det blev ingen. Så vi fick höra på en manskör och några tal som var tråkigt och sen åkte vi hem. Fast jag fick fina bilder så det blev lite roligare hehe. ;)
 
Jag var hos tandläkaren idag, OCH JAG SKA KANSKE FÅ TANDSTÄLLNING ÖVERLYCKLIG TJEJ!!! (RÄLS OCKSÅ) Fast det tråkiga är att jag kommer få vänta till hösten/vintern tills jag kan få tandställningen. Jag är nog rätt knäpp som vill ha tandställning men mina tänder sitter asknäppt (och vem tackar inte nej till raka tänder ;) ) 
 
Imorgon ska jag och familjen kolla på kosläpp! Ni kommer få massor av bilder på crazy kor!!!
Godnatt. xx
Foto - Natur Permalink


Maja Sundqvist

Åh vad fina bilder!
- härligt! Det är super med mig :D

2013-05-01 @ 16:49:17
URL: http://majasundqvist.blogg.se/
liborius

härliga bilder! och ja det var synd att de inte kunde tända brasan:/

2013-05-01 @ 17:49:51
URL: http://liborius.se



Stamkund?
Ditt fina namn:

E-post (kommer inte med i inlägget):

Din fina blogg:

Skriv det du vill här :

Trackback
RSS 2.0