Killar är som tv-apparater, man kan aldrig sluta titta på dom.

2012-05-09 @ 09:27:49
(gammal bild, ny redigering)

Hej! Haha älskar rubriken. ♥ Jag har världens bildbrist, har inte orkat att gå ut och fota.. blä.
Hemma idag igen, nu vill jag träffa mina kompisar, det är ensamt att ligga i en säng ensam på dagarna. :(

Men imorgon börjar temaveckan för 6-9 i vår skola, man gör olika saker varje dag. Som imorgon då ska vi gå runt på olika stationer i skolan, på fredag ska vi åka och friidrotta, på måndag segla och tisdag cykla 3 mil. Kom inte ihåg om vi skulle göra mer, men dte verkar jättekul och det är 6:ans första gång! :)

OCH IMORGON HAR VI NATIONELLA PROV I ENGELSKA! nej, jag dör. jag har redan missat de nationella från i tisdags.. ops. men kommer endå få göra dom.
Oj vilket långt inlägg, känner att jag behöver sluta här, kram! :) ♥

GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN, KLICKA -->HÄR<--!
Livet Permalink


Isacs Mamma

Hoppas du har en bra onsdag, kram! :)

2012-05-09 @ 09:45:22
URL: http://isacsmamma.blogg.se/
Isacs Mamma

UNDERBAR BILD!

2012-05-09 @ 11:38:23
URL: http://isacsmamma.blogg.se/



Stamkund?
Ditt fina namn:

E-post (kommer inte med i inlägget):

Din fina blogg:

Skriv det du vill här :

Trackback
RSS 2.0