The Sims 3

2012-06-19 @ 11:46:03



haha jävla boss mamma (hon har inte de kläderna, hon hade ju vart gravid)

Hej! Igår spelade jag mest Sims och tråkade, så inget speciellt hände då. Idag ska jag till kiropraktorn och kolla mina knän om jag behöver vila mer, tror de faktist .. Efter det ska mamma klippa sig så jag går en snabbis på stan, jag är ute efter nagellack haha. ;)

Sen är det så att nästa vecka (måndag-fredag) ska jag på Warbergslägret, så det blir nog lite tidsinställda inlägg, blogg.se appen finns inte till android, och sen funkar det inte att göra inlägg via nätet på mobilen ..  Men lovar det kommer inlägg om saker, vad tycker ni jag ska ha för inlägg då? redigeringstips? vad som helst, ni bestämmer! Kram :)

Livet Permalink





Stamkund?
Ditt fina namn:

E-post (kommer inte med i inlägget):

Din fina blogg:

Skriv det du vill här :

Trackback
RSS 2.0