Tävlar hos Dustin om en produkt för högst 10.000 kr

2012-06-03 @ 18:47:45

dustinHomeCompetition.jpg Välj bland ett stort utbudandroid surfplattor. Välkommen in till Dustin.

Jag tävlar hos Dustin om en

NIKON D3200 + OPTIK 18-55 VR + 55-300 VR


LÄNK TILL KAMERAN: klicka här

vem vill inte ha denna snygging?

Jag vill så gärna byta ut min jättedåliga kompaktkamera till en systemkamera.
Jag har velat ha den här sen den kom ut, den är världens coolaste kamera tycker jag!
Om jag skulle fått den skulle jag såklart blivit överlycklig och nästan svimmat, men att få friheten att kunna ta jättebra bilder, porträttbilder, närbilder .. jag kan drömma i en evighet.
Den har ett väldigt enkelt guideläge för den som inte kan så mycket om systemkameror.
Det är en nybörjakamera - men man tar bilder som ett proffs.
Den har också 24 megapixlar! (:o)

Min kamera jag har nu är nog sönder faktist, så jag kan inte fota lika mycket. Det är jättetråkigt att inte kunna fota lika mycket. Just nu lånar jag mammas kompaktkamera, och det är nog inte hon så glad över .. haha. Därför vill jag ha den här. :)
Jag vill ju bli fotograf, så detta skulle bli väldigt bra om man hade det.
Coolaste kameran. ♥

Om du också vill vara med i tävlingen, klicka här.
Tävling Permalink


evelina

Nu är veckans blogg avslutad :) http://poniiriders.blogg.se/2012/june/veckans-blogg-avslutas.html#comment :) titta om du blev nån av vinnarna !:)



Kram!<3

2012-06-03 @ 19:34:50
URL: http://poniiriders.blogg.se/
Nathalie Tegelstam

Sv; inte alls mycket, sj? :)

2012-06-03 @ 20:32:19
URL: http://nathalietegelstam.blogg.se/



Stamkund?
Ditt fina namn:

E-post (kommer inte med i inlägget):

Din fina blogg:

Skriv det du vill här :

Trackback
RSS 2.0